Telefon (denně 8-20 hodin): +420 775 304 554   |  E-mail: podpora -z- southgate -t- cz

Rady a návody

Přehled rad a návodů pro členy i nečleny.

Jak platit za mobilní volání

K platbě tarifů můžete využít klasického bankovního převodu (i trvalého podle zvoleného tarifu) na číslo účtu, který Vám bude zaslán v klasickém vyúčtování. Vedle klasického vyúčtování Vám také budou zasílány reporty na e-mail.

Postup při přenosu mobilního čísla

Přenositelnost telefonního čísla je v dnešní době samozřejmostí. Zde máte jednoduchý návod krok po kroku, co pro přenos udělat:

Nastavení SMTP serveru

Náš SMTP server najdete na doméně "smtp.southgate.cz". Můžete na něj přistoupit jak zevnitř sítě bez potřeby autorizace, tak zvenku se zabezpečením pomocí jména a hesla, pro které se obraťte na podporu.

Tovární nastavení různých routerů

Při řešení různých problémů u klientů na hardwarovém AP je třeba občas sáhnout i na nepopulární reset do továrního nastavení. Tady jsou tovární LAN nastavení a hesla nejběžnějších routerů, které se u nás používají - hodí se to mít třeba na flashce.

Ozvěte se nám!

Telefon: +420 775 304 554
E-mail: podpora -z- southgate -t- cz

SouthGate CZfreeCB, z.s.
Hůrka 75,37315 Nová Ves
IČ: 26652684, DIČ: CZ0026652684

© SouthGate CZfreeCB, zájmový spolek. Design Jan Junek, realizace Radovan Moser.